"Siapa itu??? Coba TEka...!!!"

Bie..........Love....................Ja > ;-)

Daisypath Next Aniversary Ticker

Thursday, June 11, 2009

APA MASALAH DIORANG NI?? NTAHH LER...

ON THE WAY AKU KER SHAH ALAM... NAK JADI CITER... SEBUAH KESAH...

PERMULAAN CITERNYER LAH...Maser aku dok leka tengok gelagat pemandu-pemandu kat luar tingkap kreta... aku ternam
pak satu adegan yang begitu menghairankan...



korang perasan tak apa yang terjadik...
sila perhatikan gambar ni yerk...
korang perasan tak ada sorang pompuan berjubah hitam yang duduk di atas jalan berhampiran dengan tol kat Federal Highway...
Mungkin dia terlibat dengan accident atau pon sedang... ntah ler...
Jom komen dan bersama-sama memikirkan apa yang telah terjadi...

Pilihan jawapan.....
A) Sedang berdoa dan solat hajat...
B) Sedang Sakit dan terduduk... (Tak boleh bangun kot...)
C) Korang jawab lar sendirik...Sila komen yek...

4 comments:

  1. itu la orang utan panggil Bertapa Zaman Moden !!!! kalau zaman purba dulu orang bertapa dalam gua, zaman ini orang bertapa tepi jalanrayaaaaa...

    ReplyDelete
  2. Orang Utan ker orang hutang?? Uik...

    ReplyDelete