"Siapa itu??? Coba TEka...!!!"

Bie..........Love....................Ja > ;-)

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, May 6, 2009

kenangan MEMBER ku...

Kenangan MEMBER ku...

1st...

Ni member aku mase kat UITM dulu2...
ADNI...
Sorry yek... tak dapat pegi masa kawen ari tu...
aper pon... Kak Som sentiasa ingat ... kenangan maser kat kolej Mawar, Uitm dulu..
Miss u....








2nd....

Ni yang paling Lama punya kawan....Miss u So much... Ema n Sue....

Yang Pakai Baju Hitam tu Ema.. Pooh Girl masa Kolej Anggerik dulu... Sekarang Entahlar..minat lagi ker kat Pooh tu, Ema??? Sekarang ni dah jadi mama..Yang pakai cokelat tu pulak... Sue Gadis Ipoh... IPoh Mali.. ( Sekarang dah bukan gadis lagi laa... Hi HI HI) Dia pun dah jadi mama... Gambar tu diambil masa Sue kawen, di rumahnya lar... Ipoh...Tahun berapa yek??(ntah lar... 2004 kot)..


3rd...
Ni Kawan Kat Opis...
Walaupon baru kenal...(masuk kejer 2007) tapi, diorang ni memang best.. Kalau ader kenduri kawen jer... kitaorang akan pakat reramai dan konvoi pegi kat rumah kenduri..
( Kekadang jer la..).
Majlis kawen Efa, Machang, Klate...
(Bulan Mei 2008)


(Dari Kiri...(Duduk) Padli, Mansor,Sany..... (Tengah)Mie..(Berdiri) Kokdiang, Wan,Pengantin...Aku Ler..Ayen

4th...


Ni.. Masa pegi rumah Syarifah Dora..
Naik kenderaan DBKL pegi reramai..
Tahniah yek..
Moga cepat2 dapat pewaris....

(Sedap Jer cakap kat orang... Aku bila lagi yek??)


5th..

Yang ni aku tak pegi... Cuma aku save gambar dia from her cd...Menarik gak lar gegambar dia.. So yang ni aku bagi banyak siket... Selamat menatap...














Congratulation Siva.....



Sekian....
(Tiada Kaitan dengan benda tanpa nyawa...)

1 comment: