"Siapa itu??? Coba TEka...!!!"

Bie..........Love....................Ja > ;-)

Daisypath Next Aniversary Ticker

Monday, May 11, 2009

Diari -Selasa /12 may 09

hari ni... aku baru jer lepas pegi mesyuarat agong Koperasi Kospetar, dapatlar duit saku RM 30 ...macam selalu... kalu nak balik dr HQ ke opis...aku kena naik shuttle... tunggu punya tunggu... driver shuttle pon datang dan masuk, sedia untuk bertolak.... mmm, aku terpikir jugak...kalau hari2 dpt duit mcm ni pon best gak... lepas duit makan sehari aku...
..............
Esok...aku kena pegi kursus lak...kursus autocad revit architecture....
macam best jer... tambah lagi aktiviti aku tahun ni...
.............
makan aper yek ari ni?? jap lagi aku nak kuar ngan member opis ni... duit pon dah ader ni...baru jer dapat tadik kan...
.............Sekian...

No comments:

Post a Comment