"Siapa itu??? Coba TEka...!!!"

Bie..........Love....................Ja > ;-)

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, May 10, 2009

Kelisa oh kelisa...


Ni lar dia... my car... HI HI HI... aku ingat lagi... sejarah dulo2.. Maser tu aku ke opis naik lrt ngan bas jer...
........................................................................................................
Kringgggg..... masa dah TIME....
Itu zaman sekolah lar...
Tapi, sekarang ni... maser balik kejer... bunyinyer mcm ni...
Keletup..!! atau pon... Keletak..!! BUNYI Punchcard daa...
Naik LRT Putra Dang Wangi... Tukar TREN star pulak kat Masjid Jamek..
'Jalan lagi...jalan lagi... Penatnya.. Kol braper dah ni??' Lar dah pukol 6.15ptg... sempat tak ni?? Kena tunggu bas lagi kat Pandan Jaya Station... Nak pegi Pandan Perdana....
'Eh... Hujan lar pulok...' ni yang malas ni... aku terpaksa kuarkan payong lipat dlm handbag aku...
naperlar bas ni... lambat betol lar... Dah lar tadi, maser naik lrt, aku terpaksa berhimpit-himpit.. dengan org yang mmglar ramai.. siap berator panjang lagi...
'PONG... Pong!!' Ader ker bunyi hon bas macam ni... (Macam keretapi daa)
Datang gak bas ni... Laaar!! Penuhnyer... Himpit2 untuk kali keseterusnya..........
Tetiba jer... naperlak ni?? Air aper ni... Lieza... Air aper ni??.. Hati tersentuh beb, ternangis lar pulak... jam dah pukol 7.45 malam.... penat betol lar...
.......................Takper...Takper... cool down Lieza.... Kau pegi jumpa ngan salesman lar...
.......................................................................................................................................
Esoknyer.... aku carik no. dan handout pasal kreta... aku dah tak tahan lagi...
nak beli kreta lar... Penat lar..... Asyik jalan2 pastu tukar2 LRT... pastu naik bas. sampai aku dah penat sangat untuk buat sesuatu pada sebelah malam.... Malam hanya untuk tidor jer!!!
.......................................................................................................................................
Seingat aku lar.... Bulan 5 2007 aku survey kreta, pastu dalam bulan 6 2007 aku dah pakai kreta.... Memang lain environment nyer.......... Takut lar pulak nak drive sensorang kat Kay El ni...
..................................Aik! naper ader air tetiba mengalir lak ni... Basah lagi pipi ku.... Lar... SESAT lar pulak..... dah 4 jam aku drive...merata dah aku sampai.... sampai ke Jinjang lak... Lalu macam-macam.... MRR2 terus lagi.... lalu Batu Caves...... ntah lar....kat mana ni.... MALASLAH macam ni..... Rintangan demi rintangan aku lalui untuk sampai stabil macam sekarang ni.............
.......................................................................................................................................
Penah sekali tu... aku tersesat kat area UE3... tempat orang main bowling tu.... Kengkawan Opis lar jadi penyelamat... datang selamatkan aku...yang sedia sesat dan otak yang mmg dah bercelaru habis ni... Thanks a lot my frends......
..............................................................................................................

Keretaku sedang menunggu untuk dimandikan...

Bersihkan Isi perot dia... hi hi hi... Vacum dia!! Hi Hi HI


Lar... Tutup mata tu... nanti pedeh lak... I Love U Kelisa...

Sekian........ (Tidak melibatkan Orang Ketiga!!)

No comments:

Post a Comment